Nowa Mazda6 najlepszym samochodem rodzinnym w plebiscycie The Best of Moto
14-01-2019Nowa Mazda 6 zwyciężyła w kategorii Samochód Rodzinny w plebiscycie The Best of Moto.
Głosowanie internautów na najlepsze samochody 2018 r. w konkursie organizowanym na łamach serwisu moto.pl trwało od 1 października do 31 grudnia ub. r. W kategorii samochód rodzinny o nagrodę walczyły zarówno modele klasy premium, jak i reprezentant segmentu SUV. „Nowa Mazda 6 w swojej kategorii pokonała aż 10 uznanych konkurentów, co jest potwierdzeniem, że nasz flagowy model jest marką samą w sobie. Cieszy nas, że klienci zwracają uwagę na bezkompromisową jakość, najwyższy standard wyposażenia rodem z klasy premium oraz pięciogwiazdkowy poziom bezpieczeństwa oferowany przez nową Mazdę 6 w bardzo konkurencyjnym segmencie.” – podkreślał Szymon Sołtysik, PR Manager Mazda Motor Poland, odbierając nagrodę. „Pozycjonujemy nową Mazdę 6 właśnie jako auto rodzinne, bo jest to samochód wszechstronny, uniwersalny i niezawodny w każdej sytuacji. Liczne rozwiązania wspomagające kierowcę, jak seryjny kolorowy wyświetlacz Head-up, system rozpoznawania znaków drogowych, aktywny tempomat radarowy, nie wspominając o systemie wspomagającym hamowanie i zapobiegającym kolizjom przy małej prędkości zapewniają komfortowe i bezpieczne podróże bez względu na dystans i porę roku.” – Dodaje Sołtysik.
Nowa Mazda 6 zadebiutowała na polskim rynku w połowie 2018 roku i oferowana jest w wersji sedan lub kombi z silnikami SKYACTIV-G o pojemności 2.0 i 2.5 l lub SKYACTIV-D o pojemności 2.2 l. W standardzie każdej wersji oferuje zarówno dwustrefową klimatyzację jak i system multimedialny MZD Connect z nawigacją, reflektory LED, aktywny tempomat, system monitorujący martwe pola czy układ wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu.
Organizatorem konkursu The Best of Moto jest redakcja serwisu www.moto.pl, który jest jednym z najpopularniejszych motoryzacyjnych serwisów internetowych w kraju. W ubiegłym roku odwiedzało go średnio ponad 1 000 000 realnych użytkowników miesięcznie.